Odstąpienie od umowy

UWAGI:

  • Brak formularza w paczce lub nieprawidłowo wypełniony formularz może przyczynić się do opóźnienia realizacji wymiany towaru

  • Oświadczamy, że w przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem

  • Nie odbieramy przesyłek skierowanych do Paczkomatów - paczki prosimy nadawać tylko i wyłącznie na poniższy adres

  • Do paczki proszę dołączyć ksero paragonu lub faktury oraz prawidłowo wypełniony formularz (formularze poniżej)

Adres do wysyłki:

Greenie Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Sklep eLatarka.pl
Mokotów BOX – I piętro
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa

REKLAMACJE

zakupiony produkt uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania, np.: latarka po kilku miesiącach przestała świecić

Wszystkie produkty firmy Greenie Polska Sp. z o.o. Sp. k. posiadają minimum 2 lata gwarancji. Dokumentem potwierdzającym gwarancję jest dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura. Okres gwarancyjny jest liczony od daty wystawienia takiego dokumentu. Jeśli mają Państwo problem z jakimkolwiek produktem zakupionym w naszym sklepie internetowym (latarka przestała świecić albo nagle zaczęła "migać" itp. itd.), prosimy o odesłanie go na podany powyżej adres.

Prosimy o umieszczenie na formularzu swojego adresu e-mail - będą Państwo na bieżąco informowani o przyjeciu oraz statusie reklamacji. Ponad to, status informacji można uzyskać telefonicznie - dzwoniąc na naszą infolinię 22-842-22-32, nr wewnętrzny 3 lub mailowo sklep@elatarka.pl

Formularz reklamacji ->

ZWROTY 

chcą Państwo zwrócić kupiony u nas produkt ponieważ nie spełnia on Państwa oczekiwań

Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

W naszym sklepie, w myśl Gwarancji Satysfkacji, oferujemy 100 dni na wymianę towaru

Przypominamy, iż konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Jeśli więc Kupujący prowadzi działalność gospodarczą i jako dokument sprzedaży otrzymał fakturę, nie przysługuje mu możliwość zwrotu towaru. 

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. 
Bylibyśmy także wdzięczni, gdyby został odsyłany w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu.

Prosimy o odpowiednie zapakowanie towaru, tak aby nie zniszczył się podczas dostawy i odesłanie go na podany powyżej adres.

Formularz odstąpienia od umowy ->

Pieniądze za zwracany towar zostaną przelane w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do nas, na konto bankowe wskazane przez Państwa w formularzu zgłoszeniowym.

WYMIANY 

planują Państwo wymienić zakupione produkty na inne (ponieważ np. barwa świecenia żarówek Państwu nie odpowiada)

Wymianie podlegają produkty nieuszkodzone, bez śladów użytkowania oraz zapakowane w oryginalne pudełka. Towar można wymienić w ciągu 100 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeżeli towar wydany w ramach wymiany będzie tańszy lub droższy - skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo w celu uzgodnienia rozliczenia różnicy.

Jeżeli chcą Państwo wymienić zakupione u nas latarki, prosimy o odpowiednie zapakowanie towaru, tak aby nie zniszczył się podczas dostawy i odesłanie go na podany powyżej adres.

Formularz wymiany towaru ->